Співбесіда на позицію QA Automation (SDET) для Канади та США: що питатимуть і до чого готуватися?

QA Automation (або Software Development Engineer in Test, SDET) – це важлива роль у будь-якому технічному відділі, і особливо на ринках Канади та США. Співбесіди на ці позиції зазвичай вимагають глибоких технічних знань, розуміння принципів автоматизації тестування та здатності швидко адаптуватися до нових інструментів і технологій. Якщо ви плануєте проходити співбесіду на роль QA Automation (SDET), ось що вам слід знати про типові питання та що варто вивчити для підготовки.

У сфері тестування SDET (інженер із розробки програмного забезпечення в тестуванні) — це ІТ-експерт, який може однаково добре працювати як у розробці, так і в тестуванні. SDET беруть участь у кожному етапі процесу розробки та тестування програмного забезпечення. Знання професіоналів SDET повністю зосереджені на перевірці, надійності та продуктивності процесу тестування програмного забезпечення та розробки.

Наведені нижче запитання для співбесіди SDET охоплюють сферу застосування SDET, яка містить як розробку, так і тестування програмного забезпечення для підвищення якості продукції.

1. Розрізняйте інженера з розробки програмного забезпечення в тесті (SDET) і ручного тестувальника.

  • SDET: це тестувальник, який також розробляє автоматизовані тести, володіє програмуванням та бере участь у всіх етапах розробки програмного забезпечення. Вони працюють з фреймворками автоматизації та можуть проводити як ручне, так і автоматичне тестування.
  • Ручний тестувальник: спеціаліст, який виконує тестування вручну без використання автоматизації. Вони часто зосереджені на тестуванні функціональності та взаємодії користувача, але не займаються розробкою коду для тестів.

2. Що ви розумієте щодо бета-тестування? Які існують типи бета-тестування?

  • Бета-тестування — це процес тестування програмного забезпечення в реальних умовах із участю обмеженого кола кінцевих користувачів, щоб отримати зворотний зв’язок.
    • Типи бета-тестування:
      • Традиційне бета-тестування
      • Загальнодоступне бета-тестування
      • Технічне бета-тестування
      • Цілеспрямоване бета-тестування
      • Бета-тестування після випуску

3. Що ви розумієте про альфа-тестування? Які його цілі?

  • Альфа-тестування — це тестування програмного забезпечення на ранніх етапах розробки для виявлення проблем до його випуску для реальних користувачів.
    • Цілі: виявити недоліки, покращити продукт перед виходом на ринок, отримати ранній зворотний зв’язок.

4. Що ви розумієте щодо серйозності та пріоритетності в контексті тестування програмного забезпечення?

  • Серйозність визначає, наскільки сильно проблема впливає на функціональність продукту.
  • Пріоритет визначає, коли саме потрібно виправити проблему залежно від її терміновості.

5. Які ролі та обов’язки інженера з розробки програмного забезпечення в тестуванні (SDET)?

  • Ролі та обов’язки охоплюють створення автоматизованих тестів, підтримку фреймворків, тестування API та інтерфейсів, співпрацю з іншими командами розробки, тестування продуктивності та впровадження на різних платформах.

6. Що можна і чого не робити для хорошого звіту про помилку?

  • Можна: бути чітким, охоплювати всі необхідні деталі, перевіряти проблему кілька разів.
  • Не можна: відправляти кілька помилок в одному звіті, звинувачувати когось, пропонувати рішення помилки без фактів.

7. З яких елементів складається звіт про помилку?

  • Елементи:
    • Назва помилки
    • Суворість та пріоритет
    • Опис помилки
    • Середовище
    • Кроки для відтворення помилки
    • Фактичний результат
    • Очікуваний результат
    • Вкладення (знімки екрану, журнали тощо)

8. Що таке звіт про помилку в контексті тестування програмного забезпечення?

  • Звіт про помилку — це документ, що описує проблему в програмному забезпеченні та містить інструкції щодо її відтворення та виправлення.

9. Що ви розумієте про перевірку коду в контексті тестування програмного забезпечення? Які його переваги?

  • Перевірка коду — це процес статичного тестування коду для виявлення помилок до запуску програмного забезпечення. Вона допомагає знаходити дефекти на ранніх етапах та покращує загальну якість продукту.

10. Як ви розумієте спеціальне тестування?

  • Спеціальне тестування — це неструктуроване тестування, яке містить випадкове тестування програмного забезпечення для виявлення потенційних дефектів без використання формальних процедур або документації.
What is SDET and why are companies paying top dollar to hire them?

11. Що ви розумієте щодо тестування продуктивності та тестування навантаження?

Тестування продуктивності — це різновид тестування програмного забезпечення, яке гарантує, що програмне забезпечення працює належним чином за певних умов. Це метод визначення продуктивності системи з точки зору чутливості, реактивності та стабільності під час певного робочого навантаження. Практика перевірки якості та можливостей продукту відома як тестування продуктивності. Це засіб визначення того, наскільки добре система працює з точки зору швидкості, надійності та стабільності під різними навантаженнями. Perf Testing — інша назва для тестування продуктивності.

Тестування навантаження — це тип тестування продуктивності, який оцінює продуктивність системи, програмного продукту або програмного застосунку за реальних ситуацій навантаження. Навантажувальне тестування визначає, як поводиться програма, коли її використовують кілька користувачів одночасно. Це чутливість системи, оцінена за різних умов навантаження. Тестування навантаження проводиться як за нормальних, так і за умов надмірного навантаження.

Тестування продуктивностіТестування навантаження
Процес визначення продуктивності системи, яка містить швидкість і надійність за змінних навантажень, відомий як тестування продуктивності.Практика визначення того, як система поводиться, коли до неї звертаються кілька людей одночасно, відома як тестування навантаження.
Навантаження, на якому оцінюється система, є нормальним з точки зору продуктивності.Під час навантажувального тестування використовується максимальне навантаження.
Він перевіряє продуктивність системи за звичайних умов.Він перевіряє продуктивність системи під великим навантаженням.
Обмеження навантаження під час тестування продуктивності є як нижчим, так і вищим за порогове значення розриву.Межа навантаження в тестуванні навантаження відноситься до точки, в якій відбувається розрив.
Він перевіряє, чи продуктивність системи є задовільною.Він визначає працездатність системи або програми.
Під час тестування продуктивності перевіряються швидкість, масштабованість, стабільність і надійність.Під час навантажувального тестування перевіряється лише довгострокова життєздатність системи.
Інструменти для тестування продуктивності менш дорогі.Обладнання для навантажувального тестування дороге.

12. Згадайте деякі інструменти тестування програмного забезпечення, які використовуються в галузі, та їхні ключові особливості.

Нижче наведено деякі інструменти тестування програмного забезпечення, які використовуються в галузі:

  • TestRail — це масштабована та гнучка вебсистема керування тестами. Рішення SaaS можна налаштувати за лічені хвилини або ви можете встановити власний сервер на TestRail.
  • Testpad — Testpad є більш простим і доступним ручним інструментом тестування, який наголошує на прагматиці, а не на методі. У ньому використовуються плани тестування на основі контрольних списків, які можна модифікувати для широкого діапазону підходів, охоплюючи дослідницьке тестування, тестування в процесі та інше.
  • Selenium — популярний інструмент для автоматизації тестування вебзастосунків. Підтримує різні браузери та мови програмування (Java, C#, Python, Ruby).
  • JMeter — основний інструмент для тестування навантаження та продуктивності вебзастосунків. Він дозволяє створювати тести навантаження та стрес-тести для серверів, баз даних, груп серверів та інших мережевих сервісів.
  • LoadRunner — інструмент для тестування навантаження і продуктивності, який допомагає перевіряти, як система працює під високим навантаженням.

13. Як ви тестуєте API та що ви враховуєте під час тестування?

API тестування є критично важливим, оскільки більшість сучасних програм взаємодіють через API для забезпечення зв’язку між різними частинами системи. Під час тестування API важливо враховувати наступні аспекти:

  • Функціональність — перевірка того, чи API виконує свою основну функцію правильно (відповідає на запити, обробляє вхідні дані).
  • Безпека — перевірка наявності вразливостей, можливість несанкціонованого доступу та інші питання безпеки.
  • Продуктивність — тестування API під високим навантаженням, щоб переконатися, що API витримує стресові умови.
  • Навантаження — тестування API при великій кількості одночасних запитів.
  • Стандартні та нестандартні запити — перевірка, як API реагує на неправильні запити або нетипові дані.
  • Валідація відповіді — перевірка правильності статус-кодів, структури відповіді, правильність форматів даних.

14. Як ви тестуєте мобільні застосунки?

Тестування мобільних додатків зазвичай включає в себе декілька основних типів тестування:

  • Функціональне тестування — перевірка основних функцій додатка, таких як реєстрація, авторизація, перевірка кнопок, полів введення, меню.
  • Тестування на сумісність — перевірка роботи додатка на різних пристроях, версіях операційних систем, розмірах екранів.
  • Тестування інтерфейсу користувача — перевірка зручності інтерфейсу, правильної навігації та зворотного зв’язку від користувача.
  • Тестування продуктивності — вимірювання часу відгуку, ресурсозабезпечення додатка, тестування при підключенні до мобільних мереж з різними швидкостями.
  • Тестування на безпеку — перевірка на вразливості, тестування введення даних та захисту особистої інформації.

15. Як ви справляєтесь з багатокроковими тестами?

Багатокрокові тести можуть бути важкими через складність перевірки, оскільки вони залучають кілька компонентів або взаємодій. Зазвичай:

  • Розбиваю тест на менші частини, щоб кожен крок був незалежно перевірений. Це дозволяє зосередитися на конкретних компонентах та підвищує точність тесту.
  • Використовую інструменти автоматизації, щоб зменшити людську помилку та пришвидшити виконання.
  • Логую кожен крок для того, щоб мати можливість відстежити, де виникає помилка.
  • Проводжу регресійне тестування на кожному етапі після внесення змін, щоб перевірити, що попередні функціональності не були порушені.

16. Яким чином ви контролюєте якість коду?

Якість коду можна контролювати за допомогою кількох підходів:

  • Використання статичного аналізу коду для виявлення помилок ще на етапі розробки.
  • Написання юніт-тестів для перевірки роботи окремих частин коду.
  • Залучення до процесу код-рев’ю, щоб переконатися в тому, що код відповідає стандартам і немає очевидних помилок.
  • Використання CI/CD для автоматичного тестування коду після кожного коміту.

17. Як ви працюєте з багами після тестування?

Після того як баги виявлені:

  • Збираю деталі багу, щоб чітко описати його розробникам (де відтворюється, яке середовище, які кроки).
  • Створюю відповідні тести для перевірки виправлення багу.
  • Протестовую нові версії після виправлення багів, щоб переконатися, що помилка була виправлена, і не виникло нових проблем.
  • Оновлюю документацію та повідомляю про статус багу в команді.

18. Поясніть різницю між JDK, JRE та JVM?

Нижче наведено відмінності між JDK, JRE та JVM:

JDK (Набір для розробки Java)JRE (середовище виконання Java)JVM (Віртуальна машина Java)
Набір для розробки JavaJava Runtime EnvironmentВіртуальна машина Java
Використовується для розробки програм JavaВикористовується для виконання програм JavaВиконує байт-код Java і забезпечує середовище виконання
Містить JRE, компілятор (javac), налагоджувач (jdb) та інші засоби розробкиМістить JVM, бібліотеки та інші компоненти, необхідні для запуску програм JavaВиконує байт-код Java і керує пам’яттю, обробляє винятки тощо.
Містить усе в JRE, а також інструменти розробки (компілятор, налагоджувач)Містить бібліотеки та JVM, необхідні для запуску програм JavaІнтерпретує байт-код Java і перетворює його на машинний код
Розробники використовують JDK для написання, компіляції та налагодження коду JavaКінцеві користувачі використовують JRE для запуску програм JavaЗапускає програми Java на різних платформах
Необхідний для розробки програм JavaНеобхідний для запуску програм JavaНеобхідний для виконання байт-коду Java

19. Які основні принципи об’єктно-орієнтованого програмування?

Основні концепції об’єктно-орієнтованого програмування містяться в 4 ключових стандартах: інкапсуляція, абстракція, успадкування та поліморфізм. Ось глибока раціоналізація кожного правила

  • Інкапсуляція: об’єднання фактів (змінних) і стратегій (функцій), які функціонують безпосередньо з інформацією, у неодружену одиницю, яку називають категорією.
  • Абстракція: приховування інформації про складну реалізацію та найбільш ефективне відображення необхідних функцій елемента.
  • Успадкування: механізм, за допомогою якого одна елегантність може успадкувати будинки та методи іншого класу.
  • Поліморфізм: потенціал елемента адаптуватися до різноманітної документації. Це дозволяє методам виконувати певні рухи залежно від елемента, до якого вони реалізовані.

20. Чи можете ви пояснити концепцію успадкування та як вона реалізована в Java?

Це популярне питання на інтерв’ю SDET. Спадкування — це функція, яка дозволяє одному класу (підкласу/дочірньому класу) успадковувати поля та методи іншого класу (суперкласу/батьківського класу). У Java це реалізовано за допомогою ключового слова extends.

Реалізація в Java:

У Java успадкування реалізовано за допомогою ключового слова extends . Ось як це працює:

// Superclass: Product
class Product {
    private String name;
    private double price;

    public Product(String name, double price) {
        this.name = name;
        this.price = price;
    }

    public void displayDetails() {
        System.out.println("Name: " + name);
        System.out.println("Price: $" + price);
    }
}

// Subclass: ElectronicProduct inherits from Product
class ElectronicProduct extends Product {
    private String brand;

    public ElectronicProduct(String name, double price, String brand) {
        super(name, price); // Call to superclass constructor
        this.brand = brand;
    }

    public void displayBrand() {
        System.out.println("Brand: " + brand);
    }
}

// Subclass: ClothingProduct inherits from Product
class ClothingProduct extends Product {
    private String size;

    public ClothingProduct(String name, double price, String size) {
        super(name, price); // Call to superclass constructor
        this.size = size;
    }

    public void displaySize() {
        System.out.println("Size: " + size);
    }
}

public class EcommerceInheritanceExample {
    public static void main(String[] args) {
        ElectronicProduct laptop = new ElectronicProduct("Laptop", 1200.00, "Dell");
        ClothingProduct shirt = new ClothingProduct("T-shirt", 29.99, "M");

        laptop.displayDetails(); // Inherited method from Product
        laptop.displayBrand(); // Method specific to ElectronicProduct

        System.out.println(); // Blank line for separation

        shirt.displayDetails(); // Inherited method from Product
        shirt.displaySize(); // Method specific to ClothingProduct
    }
} 
      

Цей приклад Java демонструє успадкування в контексті електронної комерції. Суперклас Product визначає загальні атрибути ( name , price ) і метод ( displayDetails() ).

Такі підкласи, як ElectronicProduct (з атрибутом brand і методом displayBrand() ) і ClothingProduct (з атрибутом size і методом displaySize() ) розширюють Product , успадковуючи його функціональні можливості, додаючи певні деталі продукту. Метод main створює екземпляри цих підкласів ( ноутбук і сорочка ), ініціалізує їхні атрибути та демонструє виклики методів для відображення деталей продукту та конкретних атрибутів.

21. Що таке поліморфізм і як його підтримує Java?

Поліморфізм дозволяє розглядати об’єкти як екземпляри батьківського класу, а не як фактичний клас. Java підтримує поліморфізм через перевизначення та перевантаження методів.

  • Перевизначення методу: перевизначення методу відбувається, коли підклас надає певну версію методу, який уже є в його суперкласі. Метод для виконання визначається під час виконання на основі типу об’єкта.
// Superclass
class Employee {
    public void introduce() {
        System.out.println("I am an employee.");
    }
}

// Subclass overriding introduce()
class Developer extends Employee {
    @Override
    public void introduce() {
        System.out.println("I am a developer.");
    }
}

public class MethodOverridingExample {
    public static void main(String[] args) {
        Employee emp = new Developer(); // Employee reference but Developer object
        emp.introduce(); // Output: "I am a developer."
    }
} 
      

Перевантаження методів: Перевантаження методів дозволяє застосовувати більше одного методу з однаковою назвою в межах одного класу, але з єдиними в своєму роді параметрами. Техніка, яка виконується, завершується під час компіляції в основному на основі діапазону та типу параметрів.

class PaymentProcessor {
    // Method overloading
    public void processPayment(String paymentType) {
        System.out.println("Processing payment using " + paymentType);
    }

    public void processPayment(String paymentType, double amount) {
        System.out.println("Processing payment of $" + amount + " using " + paymentType);
    }
}

public class MethodOverloadingExample {
    public static void main(String[] args) {
        PaymentProcessor processor = new PaymentProcessor();
        processor.processPayment("Credit Card"); // Output: "Processing payment using Credit Card"
        processor.processPayment("Bank Transfer", 500.00); // Output: "Processing payment of $500.0 using Bank Transfer"
    }
}
      

22. Опишіть обробку винятків у Java. Як ви використовуєте блоки Try-Catch?

Обробка винятків у Java використовується для обробки помилок виконання та підтримки нормального потоку програми. Він використовує такі ключові слова:

  • try: Блок коду, де можуть виникнути винятки.
  • catch: блок коду, який обробляє виняток.
  • finally: Блок коду, який виконується незалежно від того, чи викинуто виняток.
  • throw: Використовується для явного виклику винятку.
public class BankingApplication {
    public static void main(String[] args) {
        try {
            double balance = withdraw(1000.00, 1500.00);
            System.out.println("Withdrawal successful. Remaining balance: " + balance);
        } catch (InsufficientFundsException e) {
            System.err.println("Transaction failed: " + e.getMessage());
        } finally {
            System.out.println("Transaction completed.");
        }
    }

    public static double withdraw(double balance, double amount) throws InsufficientFundsException {
        if (amount > balance) {
            throw new InsufficientFundsException("Insufficient funds. Available balance: " + balance);
        }
        return balance - amount;
    }
}

class InsufficientFundsException extends Exception {
    public InsufficientFundsException(String message) {
        super(message);
    }
}

Обробка особливих ситуацій у програмі BankingApplication забезпечує плавний перебіг транзакцій. Метод reject() намагається зняти кошти, створюючи виключення InsufficientFundsException , якщо коштів недостатньо.

Метод main() перехоплює цей виняток, друкує повідомлення про помилку та забезпечує завершення транзакції в блоці finally .

23. Яка різниця між ArrayList і LinkedList?

Це одне з поширених запитань на співбесіді SDET. Нижче наведено відмінності між ArrayList і LinkedList:

ArrayListLinkedList
Використовує масив змінного розміру для зберігання елементів.Використовує подвійний зв’язаний список для зберігання елементів.
Забезпечує швидкий доступ через індекс (O(1) складність часу).Доступ повільніший порівняно з ArrayList (O(n) складність часу).
Повільніше для операцій вставки та видалення (складність O(n)).Швидше для операцій вставки та видалення (складність O(1).
Більше витрат пам’яті через невикористані слоти масиву.Менше витрат пам’яті на кожен елемент.
Швидка ітерація з використанням циклу foreach або традиційного циклу for.Ітерація може бути повільнішою порівняно з ArrayList.
Ефективний для довільного доступу та пошукових операцій.Неефективний для операцій довільного доступу та пошуку.
Підходить, коли потрібен частий доступ і обхід.Підходить, коли потрібно часте вставлення та видалення.
Краща продуктивність для сценаріїв із довільним доступом.Краща продуктивність для сценаріїв із частими змінами.
Програми пошуку даних, де доступ до елементів здійснюється за індексомРеалізація черг, де елементи часто додаються або видаляються

24. Поясніть концепцію карти в Java. Які існують різні типи карт?

Карта — це колекція, яка зіставляє ключі зі значеннями. Кожен ключ може зіставлятися щонайбільше з одним значенням.

Типи карт:

  • HashMap: зберігає ключі та значення на основі їх геш-коду. Він допускає нульові ключі та значення та не підтримує порядок.
  • LinkedHashMap: розширює HashMap і підтримує порядок вставки за допомогою подвійно зв’язаного списку.
  • TreeMap: реалізує інтерфейс NavigableMap за допомогою червоно-чорного дерева. Зберігає ключі в порядку сортування.
  • Hashtable: синхронізована версія HashMap. Не допускає нульових ключів або значень.

25. Як синхронізувати колекцію в Java?

Щоб синхронізувати колекцію в Java, ви можете використовувати методи Collections.synchronized для отримання синхронізованих версій колекцій, таких як List, Map, Set тощо.

Приклад:

List<String> synchronizedList = Collections.synchronizedList(new ArrayList<>());
Map<String, String> synchronizedMap = Collections.synchronizedMap(new HashMap<>());
Set<String> synchronizedSet = Collections.synchronizedSet(new HashSet<>());
      

Ці синхронізовані колекції забезпечують потокобезпечні операції над основною колекцією, забезпечуючи належну синхронізацію змін між потоками.

26. Що таке компаратор і чим він відрізняється від порівняльного?

Comparable: Інтерфейс визначає природний порядок об’єктів у класі. Він має метод compareTo .

class Student implements Comparable<Student> {
    int rollNo;
    String name;

    Student(int rollNo, String name) {
        this.rollNo = rollNo;
        this.name = name;
    }

    @Override
    public int compareTo(Student s) {
        return this.rollNo - s.rollNo;
    }
}
      

Компаратор: інтерфейс, що використовується для визначення зовнішнього порядку об’єктів. Він має метод порівняння .

import java.util.Comparator;

class NameComparator implements Comparator<Student> {
    @Override
    public int compare(Student s1, Student s2) {
        return s1.name.compareTo(s2.name);
    }
}
      

27. Чи можете ви пояснити, як працює HashMap?

HashMap зберігає пари ключів і значень. Він використовує геш-функцію для обчислення індексу (геш-коду) у масиві сегментів або слотів, де зберігається необхідне значення.

  • Гешування: гешування передбачає зміну ключа на геш-код.
  • Відра: масив пов’язаних списків (або дерев у разі великих колізій).
  • Операція Put: обчислює індекс сегмента з геш-коду ключа, додає пару ключ-значення до відповідного сегмента.
  • Операція отримання: обчислює індекс сегмента з геш-коду ключа, шукає ключ у сегменті та повертає значення.

Приклад:

import java.util.HashMap;
import java.util.Map;

public class HashMapExample {
    public static void main(String[] args) {
        // Create a HashMap
        Map<String, Integer> hashMap = new HashMap<>();

        // Add key-value pairs
        hashMap.put("John", 25);
        hashMap.put("Jane", 30);
        hashMap.put("Doe", 40);

        // Retrieve values
        System.out.println("Age of John: " + hashMap.get("John")); // Output: Age of John: 25
    }
}
      

У цьому прикладі ми використовуємо HashMap для зберігання інформації про вік ( Integer ), пов’язаної з іменами ( String ). Щоб додати записи, ми використовуємо метод put() , а щоб отримати значення на основі ключів, ми використовуємо метод get() .

28. Яка різниця між процесом і потоком?

Це одне з поширених запитань на співбесіді SDET. Ось різниця між процесом і потоком:

  • Процес: незалежне виконання програми з власним простором пам’яті. Процеси важкі та мають вищі накладні витрати.
  • Потік: підмножина процесу, яка спільно використовує пам’ять і ресурси процесу. Нитки легкі та мають менші накладні витрати.

29. Як створити потік у Java?

Потоки в Java можна створювати, розширюючи елегантність Thread або накладаючи інтерфейс Runnable .

Розширення класу Thread:

class MyThread extends Thread { @Override public void run() { System.out.println("Thread is running"); } } public class Main { public static void main(String[] args) { MyThread t1 = new MyThread(); t1.start(); } }

Реалізація інтерфейсу Runnable:

class MyRunnable implements Runnable { @Override public void run() { System.out.println("Thread is running"); } } public class Main { public static void main(String[] args) { Thread t1 = new Thread(new MyRunnable()); t1.start(); } } 

У кожному випадку підхід run() перевизначається, щоб окреслити код із метою, яка має бути виконана під час запуску потоку. Метод start() викликається в елементі Thread, щоб почати виконання потоку.

30. Які відмінності між синхронізованим блоком і синхронізованим методом?

Нижче наведено відмінності між синхронізованим блоком і синхронізованим методом:

Синхронізований блокСинхронізований метод
Застосовує синхронізацію до певного блоку коду.Застосовує синхронізацію до всього методу.
Забезпечує гнучкість для синхронізації різних об’єктів.Обмежує синхронізацію всього методу.
Точне керування синхронізованими ділянками.Груба синхронізація для всього методу.
Блокування знімається відразу після синхронізованого блоку.Блокування знімається після завершення всього методу синхронізації.
Може мати кращу продуктивність завдяки точнішому контролю над блокуванням.Може мати наслідки для продуктивності, якщо використовувати на цілих методах.

31. Напишіть програму на Java для пошуку найбільшого елемента в масиві.

Нижче наведено програму Java для пошуку найбільшого елемента в масиві.

public class LargestElement {
    public static void main(String[] args) {
        int[] array = {1, 3, 4, 2, 5};
        int max = array[0];
        for (int i = 1; i < array.length; i++) {
            if (array[i] > max) {
                max = array[i];
            }
        }
        System.out.println("Largest element: " + max);
    }
}
      

Вихід:

Largest element: 5

Програма друкує найбільшу різноманітність у масиві, перебираючи кожен елемент, починаючи з основного через початковий максимум (max), і оновлюючи максимальне щоразу, коли знайдено більшу кількість, доки не буде перевірено всі фактори.

32. Як би ви перевернули рядок у Java?

Нижче наведено програму Java для перевертання рядка в Java.

public class ReverseString {
    public static void main(String[] args) {
        String str = "lambdatest";
        StringBuilder reversed = new StringBuilder(str);
        reversed.reverse();
        System.out.println("Reversed string: " + reversed.toString());
    }
}
      

Вихід:

Reversed string: tsetadbmal

Наведена вище програма перевертає рядок за допомогою StringBuilder . Він починається з ініціалізації StringBuilder вхідним рядком ( str ). Потім він використовує метод reverse() у StringBuilder, щоб перевернути символи.

Нарешті, він перетворює StringBuilder назад у рядок за допомогою toString() і друкує перевернутий рядок. Цей підхід використовує ефективну обробку StringBuilder маніпуляцій із рядками, забезпечуючи швидке реверсування вхідного рядка.

33. Напишіть функцію для перевірки, чи заданий рядок є паліндромом

Нижче наведено програму на Java, яка пише функцію для перевірки, чи є заданий рядок паліндромом.

public class PalindromeCheck {
    public static void main(String[] args) {
        String str = "madam";
        if (isPalindrome(str)) {
            System.out.println(str + " is a palindrome");
        } else {
            System.out.println(str + " is not a palindrome");
        }
    }

    public static boolean isPalindrome(String str) {
        int left = 0;
        int right = str.length() - 1;
        while (left < right) {
            if (str.charAt(left) != str.charAt(right)) {
                return false;
            }
            left++;
            right--;
        }
        return true;
    }
}
      

Вихід:

madam is a palindrome

Функція isPalindrome () перевіряє, чи читається рядок однаково вперед і назад. Він використовує два вказівники, один починається на початку, а інший у кінці, рухаючись до центру під час порівняння символів.

Якщо символи в будь-якій точці відрізняються, повертається false. Якщо всі символи збігаються, повертається true.

34. Як видалити дублікати з масиву в Java?

Нижче наведено програму Java, яка видаляє дублікати з масиву.

import java.util.*;

public class RemoveDuplicates {
    public static void main(String[] args) {
        int[] array = {1, 2, 2, 3, 4, 4, 5};
        int[] result = removeDuplicates(array);
        System.out.println("Array with duplicates removed: " + Arrays.toString(result));
    }

    public static int[] removeDuplicates(int[] array) {
        Arrays.sort(array); // Sort the array to bring duplicates together
        int[] uniqueArray = new int[array.length];
        int j = 0;
        for (int i = 0; i < array.length - 1; i++) {
            if (array[i] != array[i + 1]) {
                uniqueArray[j++] = array[i];
            }
        }
        uniqueArray[j++] = array[array.length - 1]; // Add last element

        return Arrays.copyOfRange(uniqueArray, 0, j); // Return array with unique elements
    }
}
      

Вихід:

Array with duplicates removed: [1, 2, 3, 4, 5]

Функція removeDuplicates() видаляє дублікати з цілочисельного масиву. Він сортує масив, потім повторює його, пропускаючи дублікати та зберігаючи унікальні елементи в uniqueArray . Нарешті, він повертає копію uniqueArray без кінцевих нулів, гарантуючи, що охоплено лише різні значення.

35. Напишіть програму на Java для пошуку перетину двох масивів.

Нижче наведено програму Java, яка допоможе вам знайти перетин двох масивів.

import java.util.*;

public class IntersectionOfArrays {
    public static void main(String[] args) {
        int[] array1 = {1, 2, 2, 3, 4};
        int[] array2 = {2, 2, 3, 5};
        int[] intersection = findIntersection(array1, array2);
        System.out.println("Intersection of arrays: " + Arrays.toString(intersection));
    }

    public static int[] findIntersection(int[] array1, int[] array2) {
        Set<Integer> set1 = new HashSet<>();
        for (int num : array1) {
            set1.add(num);
        }

        Set<Integer> intersectionSet = new HashSet<>();
        for (int num : array2) {
            if (set1.contains(num)) {
                intersectionSet.add(num);
            }
        }

        int[] intersection = new int[intersectionSet.size()];
        int index = 0;
        for (int num : intersectionSet) {
            intersection[index++] = num;
        }

        return intersection;
    }
}

Вихід:

Intersection of arrays: [2, 3]

Функція findIntersection() визначає спільні елементи між двома масивами. Він зберігає унікальні елементи першого масиву в HashSet , потім повторює другий масив, додаючи елементи, знайдені в HashSet, до іншого HashSet під назвою intersectionSet .

Нарешті, він перетворює intersectionSet на масив і повертає його, забезпечуючи ефективне захоплення унікальних загальних елементів.

Висновок:

Тестування є важливим етапом у розробці програмного забезпечення, оскільки допомагає забезпечити його якість, стабільність та безпеку. Використання різних типів тестування, інструментів автоматизації та ефективне управління багами дозволяє мінімізувати помилки та покращити кінцевий продукт. Тестування має бути невід’ємною частиною всіх етапів розробки для досягнення високої якості програмного забезпечення.